Skuteczność reklamy na Amazonie - jak sprawdzić czy jest dobrze?

Jeśli jako sprzedawca na Amazonie nieustannie szukasz sposobów na poprawę efektywności swoich kampanii reklamowych, to dobrze wiesz, jak wiele czynników może wpłynąć na ich skuteczność. A co, gdyby istniał prosty sposób na poznanie pełnej wiedzy o stanie swoich kampanii reklamowych na Amazonie - co działa dobrze, a co źle? Teraz masz taką możliwość dzięki specjalnemu formularzowi do samodzielnego audytu!

Dzięki naszemu formularzowi możesz w prosty i przejrzysty sposób zbierać potrzebne wartości z panelu zarządzania reklamami Amazon Ads.

Sprawdzisz, jakie koszty ponosisz i w jaki sposób działają Twoje kampanie reklamowe. Nie musisz już podejmować decyzji o zmianach w kampaniach na podstawie swojego wyczucia, teraz wszystko jest w Twoich rękach.

Formularz jest uniwersalny i działa dla każdego sposobu prowadzenia reklamy na Amazonie, niezależnie od tego, czy prowadzisz ją samodzielnie, czy korzystasz z pomocy agencji reklamowej. Dzięki niemu możesz w łatwy sposób zwiększyć skuteczność swoich kampanii reklamowych i osiągnąć większe zyski.

A najlepsze jest to, że ten formularz możesz pobrać za darmo na tej stronie: https://sprzedawcy.netanaliza.com/formularz-audyt-amazon-ads

Przygotuj się na przeprowadzenie samodzielnego audytu swoich kampanii reklamowych na Amazonie! Przestań przepalać budżet reklamowy, skup się na zmniejszaniu ACOSu i zwiększaniu obrotu oraz zysku ze sprzedaży na Amazonie.

Łukasz Koronczok

Łukasz Koronczok jest ekspertem sprzedaży na Amazon. Sprzedaje z sukcesem na tej platformie od 2009 roku i specjalizuje się w pomaganiu innym sprzedawcom w zwiększaniu sprzedaży, korzystając z doświadczeń własnych oraz setek klientów - sprzedawców z wielu krajów. Łukasz dużo eksperymentuje, zawsze szukając nowych rozwiązań.

W reklamie na Amazonie zna każde ustawienie, każdą zależność. Tworzy ciekawe kampanie o dużej skuteczności i niskim ACOS (koszt reklamy). Jego praca zwraca się zwykle już po kilku dniach, gdy zoptymalizowane kampanie przestają przepalać budżet, a zaczynają generować zyskowne zamówienia!

Previous
Previous

Niespotykany sukces: jak pokonać rynek Amazon DE podczas Prime Day 2023

Next
Next

Reklama na Amazon - podstawy amazon ads