Back to All Events

Szkolenie/warsztaty Amazon Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Łódź

  • CoSpot • Łukasz Koronczok NetAnaliza ul. Zachodnia 70 Łódź, 90-403 Polska (map)

Szkolenie Reklama produktów na Amazon - STACJONARNIE - Łódź

Dzięki szkoleniu Amazon Ads możesz nie tylko zmniejszyć koszty reklamy na Amazon, ale także zwiększyć sprzedaż. Jeśli zewnętrzna agencja zarządza obecnie płatnymi kampaniami PPC w Twojej firmie, to szkolenie pomoże zrozumieć, co oni Ci mówią i pokazują. Ponadto będziesz wiedział, o jakie raporty prosić i kiedy oszczędzać pieniądze, zamiast je marnować (w języku reklamowym: przepalać).

 

Podczas tego szkolenia będziesz mógł:

  • nauczyć się całego systemu płatnych i niepłatnych reklam na Amazon

  • zobaczyć jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym Twojej konkurencji

  • przygotować i ustawić swoje pierwsze kampanie lub ulepszyć istniejące

  • nauczyć się optymalizować kampanie, aby zmniejszyć ACOS (koszt reklamy) i zwiększyć sprzedaż 

  • poznać niesamowite metody targetowania, które pomogą poprawić konwersję 

  • analizować wyniki kampanii w łatwy sposób i  wyciągać właściwe wnioski

  • przygotować się do unikania najbardziej popularnych błędów w prowadzeniu kampanii reklamowych na Amazonie


Reklamowanie swoich produktów na Amazon to świetny sposób na generowanie sprzedaży i zwiększanie zamówień. Produkty sponsorowane są wyświetlane klientom na prawie każdym ekranie, co pozwala na szybką ekspozycję i potencjalną sprzedaż. Wielu sprzedawców na Amazon polega w dużej mierze na reklamie, generując ponad połowę swojej całkowitej sprzedaży z reklam.

Reklamy na Amazonie są kosztowne - jesteś rozliczany za kliknięcie, niezależnie od tego, czy klient kupi Twój produkt po kliknięciu w reklamę. W niektórych sytuacjach sprzedawcy wydają tak dużo pieniędzy na reklamę, że sprzedaż staje się nieopłacalna. Taki budżet jest powszechnie znany jako "burn rate" (wskaźnik spalania), ponieważ nadmierne wydatki na reklamę prowadzą do utraty pieniędzy, a nie zysku.

Zbyt często budżety reklamowe są wydawane na emisję reklam, które generują zero zamówień. Można to łatwo poprawić poprzez optymalizację istniejących kampanii. Ta opłacalna metoda zwykle skutkuje wzrostem sprzedaży, nie tylko z płatnych reklam.


Szkolenie "Reklama Amazon PPC - dla sprzedawców" nauczy Cię jak reklamować się na Amazon, abyś mógł efektywniej zarządzać swoimi kampaniami reklamowymi. Dowiesz się jak kontrolować wydatki, zwiększać sprzedaż i promować świadomość swojej marki.

Szkolenie Amazon Ads prowadzone jest przez eksperta, który od wielu lat doradza sprzedawcom na Amazon. Łukasz Koronczok aktywnie sprzedaje na Amazon od 2009 roku i rozumie, co jest potrzebne do prowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Jednocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzają się u jego klientów. Jego agencja, NetAnaliza wraz branżowym serwisem informacyjnym o reklamie na Amazonie rekl-ama.pl , wykorzystuje sprawdzone najlepsze praktyki do tworzenia reklam na każdym poziomie budżetu - od 500 dolarów miesięcznie do dziesiątek tysięcy euro miesięcznie!

 

Zapisując się na to szkolenie, otrzymasz:

  • 7 godzin zajęć (teoria i praktyka)

  • nagrania wideo

  • zestaw materiałów (pdf, prezentacje, wideo) o reklamie na Amazon

  • listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą

  • na życzenie certyfikat

  • solidny obiad

  • przekąski, kawę i napoje

Szkolenie będzie trwało jeden dzień i odbędzie się w przestronnej, nowoczesnej sali. Przewidziane są przerwy, które pomogą uczestnikom lepiej przyswoić materiał i stworzą miłą atmosferę. Kawa, napoje, słodkie i słone przekąski są dostępne dla uczestników przez cały czas, w wystarczającej ilości. Obiad zapewnia gospodarz spotkania Łukasz Koronczok.

Zdecydowanie zalecamy przyniesienie na warsztaty laptopa - uczestnicy będą od razu dokonywać zmian i konfiguracji na swoich kontach Seller Central Amazon. Nie musisz mieć wcześniejszej wiedzy ani doświadczenia w prowadzeniu reklamy na Amazon, aby wynieść jak najwięcej z tego szkolenia, ale jeśli masz już jakieś doświadczenie to na warsztatach będziesz mógł je jeszcze bardziej poszerzyć i poznać nowe możliwości.


Program szkolenia:

09:00 MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon, co można osiągnąć (15 minut)

09:15 MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut) 

09:45 MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

10:15 MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej PPC (15 minut)

10:30 przerwa kawowa

10:45 MODUŁ 5 - słowa kluczowe - pozytywne i negatywne, produkty konkurencji “do podpięcia się”, kategorie do reklamowania (30 minut)

11:15 MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej “produkty sponsorowane” (sponsored products) (60 minut)

12:15 przerwa obiadowa

13:00 MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej “marki sponsorowane” (sponsored brands) (30 minut)

13:30 MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

14:00 MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

14:30 MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

15:00 przerwa kawowa

15:15 MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

15:45 MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (45 minut)

16:30 koniec szkolenia


Previous
Previous
27 May

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Kraków

Next
Next
31 May

Szkolenie Amazon Ads Reklama PPC - dla sprzedawców - STACJONARNIE - Wrocław